11.12.2013

Lumoudu


Koulussa on syksyn lopputyönä tuotelanseeraus, jossa keksitään joku tuote ja kehitetään sille mainoskampanja. Keksin omaan projektiin tulevaisuuden kahvinkeittimen nimeltä Lumo, joka osaa mm. puhua ja sitä voi ohjailla älypuhelimella. Tuotteen ei siis tarvinnut olla realistinen eikä budjetillakaan ole väliä, vaan tarkotus on keskittyä valitsemaan oikeat mainostavat, jotka sopii tuotteelle ja sen kohderyhmälle. Päätin mainostaa keitintäni printtinä lehdissä, videolla televisiomainosta varten ja kolmanneksi joko netissä tai ulkomainoksena. Sloganeina toimii "Lumoudu" ja "Tuo kahvila kotiisi". Logosta koitin tehdä mahdollisimman coffee house -henkisen. Käytän tuotteen ilmeessä lämpimiä värejä vaaleanruskeesta vaaleanpunaiseen, mutta ajattelin tehdä myös turkoosin vaihtoehdon keittimelle. En ole vielä varma näyttääkö kahvinkeitin lopulta tältä vai muutanko sitä vielä. Koitan ehtiä tehdä myös jonkin verran oheistuotteita, deadline on torstaina 19.12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti